LA DO PENEDÈS TORNA DAVANT LES CÀMERES
Any rere any, la denominació d’origen Penedès va agafant més protagonisme en els mitjans de comunicació catalans durant la campanya de nadal.
A finals de Novembre, els 2 nous espots de la DO Penedès veuran la llum tan a Tv3 com a 8tv com a mitjans més destacats.
Aquest any, a diferència dels anys anteriors, la campanya se centra en el moment de consum, tenint com a protagonista en un d’ells el xarel·lo, ja que és la varietat de raïm blanc estrella d’aquesta denominació d’origen, i en l’altre els vins negres i la seva perfecció amb els maridatges.
Amb la idea de reforçar la imatge de la campanya anterior, i que serveixi com a lligam amb aquesta, s’ha tornat a comptar amb la participació de la comunicadora Elisabet Carnicé, conductora del programa Quarts de 9 de Televisió de Catalunya. Aquest any però, no serà la única cara coneguda que prescriurà el vi de la DO Penedès, sinó que Jordi Planas, actor i protagonista amb el paper de “Sergi” a la sèrie d’èxit de Televisió de Catalunya”La Riera”, serà qui conduirà els espots.
A més d’aquests dos espots per a televisió, s’han dissenyat una sèrie de peces per online i així s’iniciarà al mateix temps que a la televisió la campanya a xarxes socials i canals d’internet de tv3.
L’objectiu global de la campanya, és reforçar la marca Penedès al públic català, el qual cada dia dóna més valor al producte de casa nostra, i posicionar-se com a producte de qualitat seguint així la línia marcada en l’últim pla estratègic.