Els grans projectes de territori i el nou pla de màrqueting digital, protagonistes de la presentació del Pla d’Accions 2023 del Consorci de Promoció Turística del Penedès
Aquest dijous 26 de gener el Consorci ha presentat a l’auditori del VINSEUM el Pla d’Accions 2023, amb la presència de més d’un centenar d’assistents, tots vinculats al teixit turístic del territori.
L'obertura de l'acte ha estat a càrrec del president del Consorci, Ramon Riera que ha animat a tothom a “afrontar aquest 2023 amb optimisme i il·lusió, perquè això és el que pot oferir el nostre sector; el turisme és la indústria de la felicitat”.
En el seu torn, Xavier Lluch, president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, ha destacat que som una destinació de primera línia i que treballarem perquè el turisme sigui beneficiós pels visitants, però també per millorar la qualitat de vida dels residents.
Seguidament, Núria Sala ha presentat les novetats del pla d'accions del 2023 i destacant el paper que pren el Consorci participant activament en els grans projectes transformadors del territori. En primer lloc, el pla de sostenibilitat turística que preveu l’impuls de la mobilitat ciclable en l’eix de la C-15; el projecte “Experiencias”, coordinat amb 33 rutes del vi de l’Estat espanyol, que permetrà desenvolupar accions relacionades amb l’observatori de dades i la creació de producte enoturístic, i finalment el “Penedès territori vitivinícola”.
En l'àmbit de la promoció destaca la presència en fires turístiques i fires professional d’enoturisme representant la Ruta del Vi del Penedès i una gran aposta per un nou pla de màrqueting digital amb l'objectiu de fer un salt exponencial i posicionar el Penedès en el món.
Aprofitant l’acte, s’han presentat les noves adhesions a la Ruta del Vi del Penedès, que se sumen a les més de 190 empreses que participen d’aquest club de producte: AT Roca, Covides, Torclum, l’Hotel Boutique Font de la Canya, Masia Vallfort, els restaurants Vilagut, El Centre i la Cantina de Viladellops.
Enguany, la presentació del pla d'accions ha comptat amb una xerrada inspiracional a càrrec de Ferran López, coach emocional, esportiu i d’empresa per posar en valor el treball en equip pel territori.
Tot seguit, Enric Guillén de l’empresa Tuc Tuc Media, encarregada de desenvolupar el pla de màrqueting digital, que s’està treballant colze a colze amb el Consorci, ha pogut mostrar als assistents els objectius principals i les eines per aconseguir-los.
Per tancar l’acte de presentació, Dolors Rius, regidora de turisme de Vilafranca del Penedès, ha volgut transmetre que en els últims anys ha vist una clara evolució i maduració en el territori, que ha perdut complexes i pors, on es treballa en xarxa, per ser avui un referent en el turisme a Catalunya.