El Consorci de promoció turística del Penedès, senyalitza els establiments adherits a la Ruta del Vi del Penedès.
Els prop de 200 establiments de la Ruta del Vi estrenen nova imatge identificativa.
Donant continuïtat al desplegament d’accions previstes en el marc del projecte de millora d’acollida al Turista, els establiments adherits a la Ruta del Vi, conten ja amb la nova placa que els identifica com a membres del club d’enoturisme que gestiona el Consorci.
La placa segueix la nova identitat de marca de Penedès Turisme i busca com sempre la distinció d’aquells establiments que han apostat per formar part d’un club de producte que treballar conjuntament per a la promoció de l’enoturisme a la destinació i que es gestiona des del Consorci de promoció turística del Penedès. La placa identificativa té com a objectiu reforçar la identitat de marca i la pertinença a un club de producte que acull a prop de 200 empreses, entre elles, cellers, restaurants, allotjaments, museus, enoteques i empreses de serveis turístics, totes elles vinculades al turisme i que a més compleixen uns estàndards de qualitat turística que recull el reglament de les Rutes del Vi.
Aquesta acció d’identificació d’establiments, forma part del projecte de millora de l’acollida al turista que s’està executant des del Consorci en el marc de la subvenció de meses de concertació que coordina Diputació de Barcelona.
Per a més informació contactar amb:
Núria Sala, directora del Consorci de promoció turística del Penedès a
nuria@penedesturime.cat o al 938170160