El Consorci de Promoció Turística del Penedès participa per primera vegada al Meeting & Incentive Summit a Madrid per promocionar el turisme de reunions
El Consorci de Promoció Turística del Penedès participa per primera vegada al Meeting & Incentive Summit a Madrid per promocionar el turisme de reunions
L’entitat promociona en aquesta trobada professional tot el que ofereix Penedès Events, el club d’empreses amb espais i serveis per a reunions, esdeveniments i incentius destinats a empreses
El Consorci de Promoció Turística del Penedès participa per primera vegada al Meeting & Incentive Summit (MIS), organitzat pel Grupo Eventoplus i celebrat els dies 7 i 8 de febrer a Madrid. Durant dos dies, el MIS reuneix més de 300 agències i organitzadors d'esdeveniments de tot l’Estat i uns 200 proveïdors, com ara destinacions, com és el cas del Penedès, hotels, auditoris i espais originals per esdeveniments i serveis per a empreses.
L’objectiu del Consorci és connectar amb agències i organitzadors d’esdeveniments per promocionar Penedès Events, el club d’empreses i serveis, actualment amb 65 membres, que destinen esforços al turisme de reunions - turisme MICE (meetings, incentives, congresses and events). També es vol posar en valor el Penedès i totes les seves possibilitats com a destinació de turisme de reunions i esdeveniments per a empreses, amb espais singulars en cellers, masies i llocs d’interès patrimonial, i un entorn natural entre vinyes. Un dels altres punts forts del Penedès és el gran nombre d’activitats relacionades amb el món del vi, la gastronomia i la vinya per oferir com a incentius d’empresa.
La presència a aquestes jornades professionals ha estat possible gràcies a l’organització del Barcelona Convention Bureau, del qual el Consorci en forma part, i de l’aportació de Diputació de Barcelona. El Consorci es mostra així al MIS de Madrid amb espai amb la resta de les destinacions de la província de Barcelona on s’informa de totes les opcions de Penedès Events i d’una agenda treballada prèviament per connectar amb diferents agències.
El turisme MICE té com a característica principal ser un turisme desestacionalitzador, ja que se sol desenvolupar entre febrer i juny, i de setembre a novembre. El Consorci aposta per la promoció del territori com a destinació MICE i posa a la disposició tant a particulars que volen organitzar una celebració particular com als organitzadors d’esdeveniments els recursos necessaris per a la gestió o promoció de l'esdeveniment.